Adventswettbewerb – Info

Moi drodzy! Dziękuję za udział w konkursie i zaangażowanie. Dotarło do mnie około 25 zestawów!

Ocenianie Waszych prac (różnej jakości) okazało się być dla mnie niełatwym do zgryzienia orzechem. By tę ocenę zobiektywizować, sporządziłam tabelę, wg której przyznaję punkty za poszczególne zadania.

(łącznie 51 punktów)
Punktacja ta jest szczególnie ważna przy zadaniach typu list/pocztówka lub tekście z określonym limitem słów. Kto go nie osiągnął, de facto nie zrealizował zadania.
Po drugie: Ogromne wrażenie zrobiła na mnie piękna forma wielu prac, jakie do mnie dotarły. Postanowiłam więc również ten aspekt wziąć pod uwagę i przyznawać w tej kategorii dodatkowo od 1 do 4 punktów.
Mogliście więc zebrać 55 punktów, co – po uwzględnieniu wcześniejszych planów punktowania prac – przełożyłoby się na punkty „prawdziwe” w następujący sposób:
% rozwiązanych zadań    ilość punktów    punkty „prawdziwe”
100                                     55                           10
70                                       38,5                          7
40                                       22                             4
oprócz tego
90                                        49                        udział w losowaniu nagrody dodatkowej
Sprawdzenie i ocena wszystkich prac to dużo czasu: najpóźniej we wtorek 10. -stycznia otrzymacie informacje o zdobytych punktach, podam też termin losowania nagrody specjalnej – mam nadzieję, że będziecie przy nim (losowaniu) obecni! 

Dieser Beitrag wurde unter Allgemein, Schwarzbrett, Wettbewerbe abgelegt und mit , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

