Remont: Dzień 9

Po ostatnich, czasochłonnych zadaniach, dziś coś krótkiego – może odezwą się Ci, którzy trochę spasowali? 😉

Poświęćcie trochę uwagi przypadkom – znajdźcie kartkę, o której wydruk Was ostatnio prosiłam, przypomnijcie sobie mianownik i biernik. I rozwiążcie zadanie, którego wynik wpiszcie w komentarzach! W kilku miejscach powinniście odmienić również przymiotnik – oto ściąga.

Powodzenia, ja idę szukać gier na następne zadania! 😉

Dieser Beitrag wurde unter 07. Einkäufe & Dienstleistungen, Grammatik? Keine Panik!, Online lernen abgelegt und mit , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

11 Antworten zu Remont: Dzień 9

  1. Paulina B. schreibt:

    88% ale musiałam się nieźle nakombinować : )

  2. Aleksandra S schreibt:

    60% słabiutko

  3. MagdaD schreibt:

    68% -,-

  4. Majer schreibt:

    60% znowu bida, w grach mi pójdzie lepiej

  5. Majer schreibt:

    Ola dzisiaj dała wszystkim fory 🙂

  6. Klaudia R. schreibt:

    u mnie okropnie, siedziałam nad tym dłużej niż się spodziewałam a i tak wyszedł mi okropny wynik
    😦

  7. Paulina S schreibt:

    56 %. strasznie słabo, chociaż długo nad tym siedziałam.

Kommentar verfassen

