Remont: Dzień 17

Hallo! Perfekt wartet auf euch!

Dziś krótko, ale mam nadzieję – konkretnie. Taki bonus dla trzecioklasistów. Ćwiczymy czas Perfekt, więc na pewno przyda się Wam kilka ćwiczeń: to, to i to. Z tego pakietu interesują mnie najbardziej ćwiczenia „B“ i „C“.

Jeśli potrzebujecie jeszcze wsparcia teoretycznego, zajrzyjcie tutaj – szczegółowo wyjaśniona teoria…po angielsku. (Na marginesie, co powiedzielibyście na połączenie nauki tych języków? ;))

Wpiszcie Wasze wyniki w komentarzach, i wróćcie do wczorajszego zadania! Na razie dostałam odpowiedzi od jednej osoby, mam nadzieję, że dzisiejsza porcja wiadomości i ćwiczeń pomoże Wam ustrzec się od wielu błędów. A komentarz, który czeka na zatwierdzenie …może się jeszcze trochę poprawi, sam? 🙂

Miłego dnia!

 

Dieser Beitrag wurde unter Grammatik? Keine Panik!, Online lernen abgelegt und mit , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

4 Antworten zu Remont: Dzień 17

  1. MagdaD schreibt:

    1) 87%
    2) 62%
    3) 87%
    4) B i C marnie u mnie wyglądają :/

  2. Zuzek schreibt:

    1) 75% , blad w dwóch ostatnich ..
    2)100%
    3)87%, blad w 3…
    4) tragedii nie ma.. 🙂 ale chyba musze jeszcze pocwiczyc..

    niemiecki po angielsku to (jak dla mnie) bardzo dobry pomysl. pozdrawiam 🙂

  3. Paulina S schreibt:

    A)87%
    B)87%
    C)100%

    B i C nie poszły mi aż tak źle. w B miałam 4 błędy, a w C – 3. Dobre zadania na powtórkę 🙂
    Połączenie tych języków byłoby ciekawe.

Kommentar verfassen

