Remontu kres. Co dalej?

Dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w cykl powtórek wrześniowych.

Skończyłam go wcześniej niż przewidywałam – to w związku z Waszym dość niskim zaangażowaniem, zwłaszcza w ostatnie zadania. To, co zrobiliście, starałam się korygować na bieżąco – mam nadzieję, że wynieśliście coś z podjętych ćwiczeń. Postaram się jak najszybciej zebrać i podsumować to dodatkowymi punktami.

Niedługo mija rok, jak zaczęłam prowadzić ten blog . Założyłam go dla Was (bynajmniej nie z nadmiaru czasu wolnego!), żeby pomóc Wam w nauce, dostarczyć materiałów do ćwiczeń, stworzyć też pole dla Waszej aktywności. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu się to udało. W przyszłości chciałabym jednak, byście zaczęli na serio współtworzyć to miejsce. To tak na koniec: co dalej? 🙂

Dieser Beitrag wurde unter Allgemein veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

8 Antworten zu Remontu kres. Co dalej?

  1. MagdaD schreibt:

    według mnie Warto, przez duże ‚W‘ ! dzięki wrześniowemu remontowi nauczyłam się systematyczności przy nauce niemieckiego, co pomogło mi trochę (a może trochę więcej niż ‚trochę‘) w pierwszym dziale… no i zadania domowe zaczęły być dla mnie tradycyjną częścią dnia, takim… codziennym rytuałem 🙂

  2. Zuzek schreibt:

    uwazam ze to bylo dobre..
    nie umiem tylko skorygowac tego mojego zadania 17 ..
    ja nadal bede pracowac z jakimis materialami i moge je tutaj wysylac..moze ktos z nich skorzysta..
    pozdrawiam serdecznie i dozobaczenia w szkoole .

  3. Klaudia R. schreibt:

    Ja ogólnie też uważam, że warto. To był bardzo dobry pomysł i też się trochę nauczyłam w czasie tego remontu 😉

  4. Ela schreibt:

    Oczywiście, że warto.
    Wrześniowy remont był genialnym pomysłem.
    Dlatego też bardzo Cię przepraszam. Zadania wykonywałam sumiennie, ale z braku czasu bardzo nieregularnie. Co za tym idzie wpisy zostawiałam bez komentarzy. Większość zadań robiłam już po ukazaniu się Twojej korekty, dlatego nie widziałam sensu w pisaniu komentarzy. Jeśli nadal będzesz prowadziła ten blog obiecuję poprawę i zwiększenie zaangażowania w pisanie komentarzy 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

  5. Zuzek schreibt:

    Hallo.
    proszę Panią bardzo..mogłabym Pami mi przesłać w miare możliwości takie kartki, ktore dostalam od Pani w 2kl ale je posialam?:( dotyczą one przypadkow Dat. i Akk.
    bylo tam dokladne rozdzielenie i takie dwa jajka co sie łączą z danymi przyimkami.
    Bitte!
    mahasidda@interia.eu

Kommentar verfassen

